ZÁKLADNÍ PRAVIDLA PRO PŘÍPRAVU TEXTŮ
Kurzová práce a semestrální (kurzový) projekt

Student by měl:

– studovat a analyzovat vědeckou, vzdělávací a metodickou literaturu a periodiku o studijním problému;
– prozkoumat a analyzovat historii zkoumaného problému, jeho praktický stav s přihlédnutím k dokonalosti, stejně jako osobní zkušenosti;
– provádějte podle potřeby (na vyžádání vedoucího) praktickou práci nebo její fragment o studijním problému tím, že definujete jasně cíle a metody výzkumu;
– shrnout výsledky provedeného praktického úkolu, zdůvodnit závěry;
– vypracovat kurzovou práci v souladu s požadavky standardu.

Posloupnost provedení práce:

Definice (samostatně nebo ve spolupráci s učitelem) předmětu práce.
Výběr literatury, příruček a dalších zdrojů na téma studie.
Studium potřebné literatury a dalších zdrojů na téma, fixace na základě potřebných informací.
Zdůvodnění významu předmětu práce.
Definice struktury kurzu.
Analýza literatury na téma studie a kompetentní nastínění stavu studované otázky.
Vyhledávání, analýza a zobecnění zkušeností v literatuře na téma kurzu.
Psaní úvodu a teoretické části kurzu.
Vytvoření praktické části kurzu (výpočty, grafy, grafy atd.), pokud je práce praktická.
Analýza výsledků praktické práce, její popis a znění závěrů.
Psaní závěru.
Vypracování seznamu použité literatury.
Příprava a tvorba aplikací.
Tvorba titulního listu.
Poskytování práce nadřízenému.

 

KURZOVÁ PRÁCE

Jedná se o souhrnný dokument poskytovaný vzdělávacím programem v závěrečné fázi studia učebních oborů. Je to hlubší a rozsáhlejší studie než referát, zpráva a kontrolní práce.
Kurzová práce zahrnuje vlastní analýzu stávajícího stavu věcí, která se vztahuje na vybrané téma. Analýza jeho výsledků a doporučení pro praktické použití.
Obsah kapitol by měl přesně odpovídat vybranému tématu kurzu a zcela ho zveřejnit. Názvy kapitol a paragrafů by měly být stručné, sestávající z klíčových slov nesoucích hlavní sémantickou zátěž.
Zvláštní pozornost by měla být věnována jazyku a stylu psaní kurzu, což naznačuje celkovou úroveň přípravy budoucího odborníka.
Úvod, kapitoly, závěr, seznam literatury, aplikace začínají na nové stránce. Paragrafy uvnitř kapitol jsou vytištěny jeden po druhém, s průkazem řádku.
Doporučuje se připojit grafický materiál: grafy, grafy, kresby.
K výkonu práce je třeba přistupovat kreativně. Jeho kvalita je hodnocena podle toho, jak správně a nezávisle jsou zodpovězeny otázky a do jaké míry je doporučená literatura používána. Nutno podotknout, že úpravu díla provádí sám student – autor díla. Rozsah kurzu 30-35 stran.

Struktura kurzu:

titulní list;
obsah;
úvod;
hlavní část-3 kapitoly;
závěr;
seznam použité literatury
seznam aplikací

Obsah (plán kurzu) by měl obsahovat názvy kapitol a paragrafů s uvedením stránek, ze kterých začínají. Sekce by měly plně odpovídat titulkům kapitol a paragrafům v textu. Zkrácená verze není povolena. Každá kapitola by měla mít alespoň 2 paragrafy (rozsah paragrafu nejméně 4 stránky).

Úvod. Zde je zdůvodněn výběr tématu; ukazuje se jeho význam a praktický význam; jsou stanoveny cíle a jsou vytvořeny cíle studie (nejméně tři). Je také nutné určit teoretický a metodický základ kurzu. Zadejte použité metody analýzy, pojmenujte základní skupiny informačních zdrojů, včetně primárního a statistického výkaznictví. Objem 1,5-2 stránky.

První kapitola je celospolečenská. Měla by obsahovat teoretické základy navrhovaného tématu. Zde se zabývá historie otázky; teoretické aspekty problémů osvětlených v kurzu; úroveň vývoje tématu v teorii a praxi. Je dána kritická analýza literatury. Vlastní pozice studenta jsou doloženy. Kapitola slouží jako teoretické zdůvodnění budoucích studentských návrhů.

Druhá kapitola má praktický charakter. V ní student vede a vyvíjí návrhy na problematiku studiu tématu (objektu), zlepšení jeho vlastností, ekonomických ukazatelů, atd.

Třetí kapitola má analytický charakter. Poskytuje studii proveditelnosti tématu (objektu), na jehož materiálech se provádí kurzová práce. Provádí potřebné analýzy, kterou studovali problém (téma) s využitím moderních metod, včetně ekonomického a matematického a tak p. Provedený v této kapitole analýza studiu problémy (témata) s ohledem na progresivní svět zkušenosti je základem pro formulaci konkrétních návrhů. Úplnost a kvalita provedení analýzy závisí na platnosti aktivit, které student nabízí. Základem pro závěry a návrhy by mělo být srovnání teoretického modelu s platným stavem zjištěným v procesu analýzy ve třetí kapitole. Všechny návrhy a doporučení by měly mít skutečný charakter.

Závěr. Důsledně a stručně nastíní teoretické a praktické závěry a návrhy, které vyplývají z obsahu práce a jsou zobecňující. Z textu závěru by mělo být jasné, že cíl a cíle kurzového závazku jsou plně splněny. Závěr je zakončen hodnocením vyhlídek zkoumaného problému jako celku. Objem je 3-4 stránky.

Seznam použité literatury je vydáván v souladu s přijatými normami a technickými požadavky, které jsou kladeny na kurzovou práci. Příklady návrhu bibliografického seznamu jsou uvedeny v části “pravidla registrace”.

Aplikace obsahují podpůrný materiál, který není součástí hlavní části kurzu (pokyny, vyplněné formuláře pro podávání zpráv, úryvky regulačních dokumentů, atd.). Uvedený materiál je zahrnut v aplikacích, aby se zmenšil objem hlavní části kurzu, jeho stránky nejsou zahrnuty do celkového množství práce.

 

SEMESTRÁLNÍ PROJEKT

Má stejnou strukturu jako kurzová práce. Jsou na něj kladeny stejné požadavky. Rozdíl je v plnění kapitol.
První kapitola obsahuje teoretické základy navrhovaného tématu.
Druhá kapitola je praktická, obsahuje výpočty, grafy, schémata, grafy, tabulky, ilustrace a podobně.
Třetí kapitola je generalizující. V ní je uveden aktuální stav věcí na navrhované téma.
Rozsah projektu je nejméně 20-25 stran.

 

Kritéria pro hodnocení kurzu a semestrální projekt:

Význam tématu studie.
Odpovídající obsah práce téma.
Stupeň samostatnosti.
Hloubka zpracování materiálu.
Správnost a úplnost vypracování položených otázek.
Logičnost a posloupnost nastínění materiálu.
Účinnost provedeného praktického úkolu.
Význam závěrů pro následnou praktickou činnost.
Kvalita použitých literárních zdrojů (vyloučit Wikipedii).
Úroveň gramotnosti (obecné a zvláštní).
Shoda na provedení kurzu s normami.